Vitalite Shop
Favorites
Количка
Vitalite
User
Favorites
Количка

Правила за връщане и замяна 

Вие като наш клиент имате право да предявите рекламация или да се откажете от Вашата поръчка без да посочвате причина в 14 /четиринадесет/ дневен срок, считано от деня на доставката на съответния продукт. По-долу може да откриете условията и допълнителна информация за предявяване на рекламация или отказ от поръчка. 

Чл. 1. Условия за отказ от поръчка: 

  1. Клиентът има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. Въпреки това на основание на чл. 57 от ЗЗП ние може да откажем да приемем вашия отказ с оглед на спецификата на самите стоки и въз основата на съображения свързани с хигиената и защита на здравето. 
  2. Клиентът информира писмено Доставчика за решението си да се откаже от договора за продажба  преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, посредством формата за предявяване на рекламация или отказ от поръчка достъпна като Приложение 1 към настоящите правила. 
  3. При получаването на продукта Клиентът е длъжен незабавно да го прегледа и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи, незабавно да информира лицето, извършващо доставката. 
  4. В случай, че са налични дефекти, нарушаване на опаковката, козметични транспортни дефекти или установени липси в окомплектовката в присъствие на куриера или лицето, извършващо доставката, се съставя констативен протокол като Клиентът отказва да получи пратката.  
  5. В случай, че Клиентът не направи оглед на получения/те продукт/и и не предяви незабавни претенции, продуктът се смята за одобрен. 
  6. При връщане на продукта към Доставчика, транспортните разходи са за сметка на Клиента. За избягване на съмнение – при върнат продукт за сметка на Доставчика, последния си запазва правото да удържи платените транспортни разходи от сумата която подлежи на възстановяване на Клиента. 
  7. При върнат продукт към Доставчикa с опция „наложен платеж“, Доставчика няма да приеме пратката и ще я върне към Клиента за негова сметка. Възстановяването на средства към Клиентите се извършва единствено и само по банков път. 

Чл. 2. Условия за одобряване на отказа от поръчка: 

  1. Необходимо е върнатите продукти да са в оригиналните им опаковки, както и с приложените към тях опаковки. Продуктите не трябва да имат следи от употреба или да са с нарушен търговски вид.  
  2. Да бъде заявена до 14 /четиринадесет/ дневен срок посредсвом формата за предявяване на рекламация или отказ от поръчка, считано от деня на доставка на съответния продукт. 
  3. На основание чл. 57 от ЗЗП Доставика има право да не приеме отказа от поръчката при наличие на съображения свързани с хигиената и защитата на здравето. 

Чл. 3. Условия за предявяване на рекламация: 

  1. При получаването на продукта Клиентът е длъжен незабавно да го прегледа и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи, незабавно да информира лицето, извършващо доставката. 
  2. В случай, че са налични дефекти, нарушаване на опаковката, козметични транспортни дефекти или установени липси в окомплектовката в присъствие на куриера или лицето, извършващо доставката, се съставя констативен протокол като Клиентът отказва да получи пратката.  
  3. В случай, че Клиентът не направи оглед на получения/те продукт/и и не предяви незабавни претенции, продуктът се смята за одобрен. 
  4. Клиентът информира писмено Доставчика за предявената рекламация посредством имейл: [email protected] 
  5. В 30 дневен срок от връщане на продукта Доставчика се произнася писмено за това дали приема основанието за рекламация. 
  6. При върнат продукт към Доставчикa с опция „наложен платеж“, Доставчика няма да приеме пратката и ще я върне към Клиента за негова сметка. Възстановяването на средства към Клиентите се извършва единствено и само по банков път. 

Чл. 4. Условия за одобряване на рекламация: 

  1. Да е налице дефект, който да бъде потвърден от Доставчика. 
  2. Чл. 5. Възстановяване на заплатената сума: 
  3. В случай на отказ от поръчка, възстанояването на платената сума се извършва в 14 /четиринадесет/ дневен срок, считано от датата на която върнатия продукт е преминал проверка и одобрение за изпълняване на условията по чл. 2 
  4. В случай на предявена рекламация платените суми се възстановяват в 30 /тридесет/ дневен срок, считано от датата на получаване на стоката и при наличие на валидно основание за рекламацията съгласно чл. 4. 
  5. Възстановяването на заплатената сума се извършва само и единствено по банков път, по посочена от Клиента сметка или по банковата карта от която е била заплатена поръчката. 
  6. В случай че клиента е изискал фактура на юридическо лице – Доставчика издава кредитно известие към вече издадената фактура и възстановява заплатената сума по сметка на юридическото лице.  

  

ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ 

Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП 

До ВИТАЛИТЕ ДРОГЕРИ ЕООД 

гр. София, ул. Св. Климент Охридски № 23 

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги: 

......................................................................................................................... /описание на продукта/ 

Стоката е поръчана на ...................... 

Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/ 

.................................................................................../Име на потребителя/ 

Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/ 

 

...................                                                                             .................................. 

/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/ 

 

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно. 

14-дневният срок започва да тече от датата на: 

  • сключване на договора – при договор за услуги; 
  • приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача 

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.